父子



Filed under : 流料ROY見鬼實錄

     96年,我同女友去曼谷旅行,架飛機途中機件故障,要係清邁降落轉機,再由清邁轉內陸機去曼谷,晚飯後,去佐金佛寺附近一檔占卜,睇相佬話我……

 流料ROY見鬼實錄(聲音版)

 

9 Responses to “父子”

  1. whlam says:

    這是你在Talkonly的版本嗎?只得30秒,剛開了頭便沒了

  2. 流料ROY says:

    對唔住,實在太多人聽,再等多陣!

  3. ckin says:

    流料roy你咪話你係花園見到你個仔,第二朝發現卻自己訓左係花園?你其實有冇諗過係夢遊?

  4. 發記士多 says:

    之前的事件,只有你個人遇見鬼;但這件事裡,第一次有其他人見到你身邊有靈異,好邪呀!但係咁講…咪其實有好多人都會有見鬼的能力?仲多數係司機,如此類推…我地有時在街上望到的,好可能都係…而自己都唔知喎!

  5. Horace says:

    太好啦 … 可以用 iTunes subscribe 條 feed 做 podcast … 以後都用 voice 啦 …

  6. 流料ROY says:

    係唔係夢遊,就真係唔知,但係好真!平時見倒唔出奇,只要你唔係害人果個,就唔駛驚!至於podcast如果返應好,會keep住做,多謝大家支持!

  7. p999 says:

    keep住做!
    聽到沖完涼有地方無濕,真是背脊都起雞皮。

  8. abc says:

    點解聽聽下冇晒聲既~~~

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply