頭七



Filed under : 流料ROY見鬼實錄

     我之前講過,我以前屋企係係官塘得七層高o既廉租屋,返屋企要行樓梯,同廁所係出面果種。18歲果年搬佐出去之後就好少返屋企訓。

     有晚返屋企,大約12點鐘倒,我係住六樓0既,行到上六樓o既時侯,我見倒有個婆婆係六樓同七樓梯間,我認得佢,佢係住樓梯口第一間屋o既,印象中亞媽同我講,佢係有老人痴呆症,我走上去同佢講:亞婆婆,妳行過隆啦!咁夜你唔叫個仔黎接妳既?佢聽佐之後,就行返轉頭,跟住我行。

     我帶佢行到轉彎o既時侯,見倒佢門口有個鐵筒,裡面有啲燭光,起初無為意,行到佢門口果陣,見倒個筒裡面係支白爉燭,個心一寒,電話突然响起,亞媽打黎:衰仔咁夜仲唔返黎?想死呀,一係早啲,一係遲啲,點都唔好而家返呀!收佐線之後,亞婆婆唔見佐,跟住一陣寒風吹過,又係契弟走得嚒!

      走到返屋企,亞媽問我有無啲乜野呀,我話可以有啲乜野?佢就話:梯口個亞婆死佐,今晚頭七,應該依個時侯咁上下返,之前廟祝公話過你睇倒果啲野,我都係擔心你啫,你真係無野呀?我聽完之後,對脚係咁震之下,走佐去換衫冲凉。亞媽仲話佢生前係比佢個仔同身袍害死o既,有病都唔帶佢去睇醫生,就係咁病死佐!所以佢個仔同身袍驚到唔敢返黎,門口個筒同爉燭呀!都係我去買。

     我一路冲,一路開大啲熱水,都仲係好凍,成身係咁震,冲完凉就走上床訓,半夜我擇醒佐,望望個鐘係零晨四點鐘,我見氣窗外面好大煙,一初以為火燭,我即刻大叫火燭,但係全屋人無返應,再望真啲,啲煙係係氣窗外面飄,入唔倒黎,最奇怪係點解啲煙無味o既?係依個時侯,我聽倒有鐵鍊係地下拉動o既聲,由梯口果面拉緊過黎,我再係氣窗度望落去,見倒白煙中亞婆比野拉住行過。

 

6 Responses to “頭七”

  1. 膠員蛋白 says:

    流料roy你d故仔真係好得 XD

  2. 流料ROY says:

    多謝支持,我會繼續努力!

  3. 發記士多 says:

    被個仔同新袍害?回魂夜…
    非常勁,若是呢部份用podcast形式,我諗會更傳神。因為我一向超怕聽收音機鬼故,而家只係睇,一D都唔驚!

  4. 流料ROY says:

    多謝,我原本係做開podcast既,寫都係第一次,下星期應該有得聽,有時間可以去 http://www.talkonly.net 果度聽住節目重温先!

  5. 你朋友 says:

    有破綻
    廿年前你邊一個電話響起?

  6. 流料ROY says:

    對唔住!依個問題好多網友都問,我原意係想交代返18歲後就甚少返屋企住,依件事係24歲果年發生,同埋係屋企住開,又點會唔知亞婆死佐,同出門口都應該睇倒個鐵筒呀。多謝大家支持。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply