一個為你甘去蹈火海的人



Filed under : 流料ROY手記

     成日聽人講:「付湯蹈火,在所不遲。」依句話:「講就易,做就難。」如果真係要去做,又有幾多人真係會做得到?今日去佐灣仔一個新樓盤開工,下晝食飯果陣,食飯時間週街都係人,去佐間茶餐廳度,當時全間茶餐廳都坐滿人,但係有個卡位有一邊係無人坐,當時,我心諗食飯時間有位就坐低,嗱嗱林食完就走,坐低o既時侯,原來對面坐佐倆母子,一個五十多歲o既女人同一個四成皮膚燒傷o既男仔,眼見依個男仔成塊面燒濃佐同埋無佐個鼻,起初我都嚇佐一嚇,心諗唔怪得無人坐依度,個男仔主動問我係唔係好介意, 我同佢講一初真係嚇親,而家無乜野,而佢個亞媽就話,佢咁大個人如果淨係燒傷都唔係太緊要,不過佢連手指都燒傷埋,所以連食飯都有問題。原來背後仲有一個感人故事,三十年前一場火災,本來係火場個亞媽已經張個仔由窗門放佐出街,但係當時佢個仔又再爬入屋入面想去救返佢亞媽,就係咁佢個仔就燒傷佐,聽完之後,比著我,我都可能真係唔知點算!點解神會咁樣去改變一個人o既一生?定係人善人欺天不欺?我真係唔明!

 

13 Responses to “一個為你甘去蹈火海的人”

  1. Anonymous says:

    有時見到呢d情形,只會心裡覺得自己原來咁好彩.如果發生在自己身上都不知如何是好.

  2. 約翰 says:

    TO:流料Roy

    都唔記得問你,你依家改信什麼宗教呀?係唔係相咗耶穌,每個黎拜返教會,所以,見鬼見少咗,改變你的人生觀?

    仲有,你記得睇翻,之前,果d留言,寫咗好耐,希望,你得閒時候回答.

  3. 流料ROY says:

    sorry!好似好多未覆,同埋信佐神之後,真係見少佐好多!

  4. semson says:

    母慈子孝, 令人感動! 如果而家母親約50歲, 30年前也就20歲左右, 個仔就更加唔知有冇10歲。

    我好想鼓勵一下呢對母子, 但有時呢刻意既舉動反而會令對方更敏感。到底, 呢個注定係終生既不幸。相對地, 我地四肢建全、無病無痛, 實在太幸運了。

  5. 保羅 says:

    Roy哥,你剩係話信咗神,咁即係咩宗教呢?

    eg:拜火教,回教,四面佛,真理教…等.

  6. 保羅 says:

    還是,信咗”法輪功”?

  7. 小白 says:

    諗左好耐都唔知點寫呢個留言至好,真係講唔出自己果種心情,最終只能講一句:好感動

  8. 伍姑娘 says:

    小白:如果你有留意Roy的網頁,佢好似係信基督的,請恕我多事了.講翻母子呢個畫面,我凈係睇Roy寫已經可以想像到當時的畫面,換著我座在他們對面一定回流淚,因為現在已流了!

  9. 伍姑娘 says:

    我打錯字,係會流淚

  10. Phoebe says:

    每個人黎到呢個世界,都要接受神比佢既功課,點解佢既會係咁,好可能係佢前幾世唔通過呢關,所以神要再考驗佢

  11. ml says:

    常聽說生命是一場障礙賽。我相信那兩母子巳經過咗關.因為他們並沒有收埋自己,怨天由人,放棄生命.而是敢於面對,甚至可以敢於說出自己痛苦的經歷.
    為何是旁人代問点解?我們應該感謝神沒有給我這種障礙賽!如果是我們,我們真的沒有他們這麽勇敢吧!是嗎?

  12. 發記士多 says:

    或者…從來都係無天意呢回事,45億年黎大自然對地球上的生物都係咁。”天意”、”善惡”、”報應”等,都係近幾千年黎,人類這物種發展出黎既自圓其說的邏輯。
    正正因為咁,生命能活存在世上才顯得珍貴,所以我地應該尊重世界上所有生命。

  13. 發記士多 says:

    我想說,就算他們沒有這故事backup,都應該要被人尊重,我地唔應該歧視任何人。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply