各位觀眾4條煙!!!



有幸可以認識到呢三位奇人,我覺得都係一個緣份,記得呢段短片,我地當晚四條友拍佐成晚,大家合作上都好開心,記得我咁大個仔都係第一次化妝出鏡,所以有D唔習慣,當晚收佐jacky仔開工利是之後,就跟住導演既order拍攝,四個人當中已鬼強係最hyper,真係唔知道佢食咩大,可以hi足全晚,之後到rachel佢可能有拍開戲同電視,玩得之餘仲好搞笑,而uny個女鬼做型,再加上佢獨特行路唔到地既步姿,就真係十足十女鬼feel。

當晚我地一行四人,其實都做佐好多出位野,就好似影車頭相,係神台下搞鬼,落街燒街衣……。直到今日出街之後,效果比預期中好好,拍得好之餘,睇得出好用心去製作,當然要一讚剪片,相當出色,唔講咁多住,大家自己睇下,去片!!!

新mon怪談宣傳短片

One Response to “各位觀眾4條煙!!!”

  1. p999 says:

    great 好比心機!

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply