見鬼日誌



Filed under : 見鬼日誌

3月27日

跟朋友係長沙灣晚飯之後,我一個人坐巴士回家,汲取之前幾次教訓,我已經唔敢搭尾班車,睇一睇手表應該仲趕得切搭尾二果班車,於是急急步咁行,去到巴士站冇耐,巴士亦隨即駛到,當時我的確有揮手,但係架巴士冇停站,係我身旁駛過。

唔知道係宿命,定係其他,最終我都係搭上尾班車,一上車,我並冇走上樓上果層,係下層經已有一位女士坐係巴士對排位置,而我就坐係佢左手邊對排位置。我聽住歌,一直去到近火炭位置一段高速公路,同時車輛開始慢落黎,見到冇幾遠有閃閃藍光,應該係交通意外。

當時,巴士慢慢駛近意外現場,首先我見到一架貨車,之後到另一架私家車,仲有一男人同一位交通警在對話中,我見到私家車車頭至車身有一點點損毀,唔係太嚴重,,我仲見到有一個女人,佢企左係私家車近車頭位置,巴士繼續緩慢咁駛近,我發覺呢個女人有點怪,睇落唔似係同私家車男司機有關係,因為佢全程都係垂低頭,再望真一點,我發覺佢既衣著服飾好似係似曾相識,係呢個時候,我望向車廂之內,發覺剛才上車時個女人,已經不見了。

當我落車既時候,雨又開始落下,仲好大。遮一開,我就急步走返屋企,係入屋之前,我習慣張把遮掛係花園既圍欄之上。梳洗過後開始我寫書既工作,我喜歡深夜寫書係因為好寂靜無聲之餘,更加唔會有人打擾。突然書檯上既燈閃佐幾下,之後就唔著,屋外傳黎一把女聲,一把好似好辛苦而又尖叫既聲音,再聽真一點,應該係花園果邊傳黎,我鬼鬼鼠鼠咁走到窗前,拉開窗簾一角,我見到有一個應該係女人頭不斷掙扎咁係把遮度轉出黎,呢個時候,我當然以九秒九極速跑上床,大被冚過頭,仲有攞住手機係Facebook求救。

 

 

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply