人網週年聚會



Filed under : 流料ROY手記

啱啱去佐人網個週年聚會, 真係好多人, 無諗過成仟人一齊BBQ, 今晚好開心, 因為竟然有幾個Talkonly既聽眾係度, 佢地都問到, 如果有日talkonly聚會都有反咁上下人就好喇!!! 我唔知道將來有冇呢一日, 不過上次十週年聚會都有五,六十人都好好啦!!! 網友再追問我地幾時會再搞聚會, 我心諗應該會係好多年之後既事.

講返人網, 竟然有人認得我係流料roy, 我心諗比起恐怖在線既其他嘉賓, 我只係上過兩次做訪問 真係唔多, 自問又冇其他嘉賓咁爆, 都有人認識我, 我當然開心啦!!! 好多謝阿威, 係佢介紹edmond比我認識, 之後, 我就好欣賞edmond做主持既風格同態度, 真係好專業!!! 所以恐怖在線收聽率一直高企係有原因, edmond真係一個不可多得既人才, 我亦要多多學習.

今日都認識唔少恐怖在線猛人, 就好似BBG同地產均, 真係好堅!!! 佢地D經歷都比我重要多, 正所謂一山還有一山高, 相比之下, 我更覺自己好渺小, 之前有網友話我係一個講故佬, 我覺得我重有好多地方要進步, 仍有好多不足之處, 今晚, 我又上佐我人生寶貴既一課.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply