離開是為了另一個開始



Filed under : 流料ROY手記

記得係十年前一個偶遇之下, 我加入佐”講台Talkonly”做嘉賓主持, 隨後幾年既星期五, 我偶爾都會係節目上發表下我對當時腦場既睇法同一些少為人知既腦場秘密, 更係一次報導錯誤之下, 被其中一位節目主持QA 嘲笑我放”流料”, 流料roy呢個名就係咁誕生, 06年, 我係沙田做cs既時候遇上總總事件, 發表佐”流料roy爆笑實錄” 引起各網友喜好, roller girl直到現在仍然成為佳話, 直到07年年頭我被公司裁員, “流料roy爆笑實錄” 亦告一段落, 同年, 我係一次talkonly bbq聚會之中, 我講述我多年來所遇上既見鬼故事, 眾人嘩然!!! 於是, 我再係talkonly發表佐”流料roy見鬼實錄”, 我將我三十年黎見鬼經歷分享, 即時引來各大少forum轉載, 受歡迎程度係我冇諗過!!! 往後三年, 我一共發表佐二十個故事, 2010年夏季, 我終於願望成真, 因為幾年來我係talkonly所口述既鬼故編寫成文字, 出版成為”有鬼”一書, 更在短短四個月內售罄, 駛我更努力去編寫”有鬼2″. 多年來既努力得到大家既支持同很定, 我好多謝大家!!!

當大家一睇到個標題既時候, 相信都猜疑我所講既”離開”係咩一回事, 今日, 我要離開”Talkonly”, 一個陪伴我成長既老地方, 一個熟悉既大家庭, 當中我所認識到既好朋友, 所發生既一些事情, 直到現在我仍然歷歷在目, 之前我都有提及過如果無”talkonly” 就唔會有我流料roy!!!

我現在向大家宣佈, 12月起, 我會正式加盟新mon怪談陰間電台做節目主持, 當然唔少得重有前怪談女主持rachel, 對我黎講係一個新嘗試同新挑戰, 以往在任何節目之中, 我都只係做被訪問者, 我冇諗過有一日會反過來做節目主持去訪問其他人, 對我黎講, 換個角度去做節目係一件新鮮事, 作為一個節目主持, 要平衡各方, 控制時間方面係有一定既難度, 就好似要問既問題, 以致幾時停, 幾時加入自己意見, 點樣令到聽眾投入…… 一切一切, 對我黎講都係好重要, 我希望可以用我過往做過到過既節目經驗彌補一切, 係呢對2R既組合之下, 希望可以帶比大家新驚喜.

下個月我就40歲, 作為人生另一個起步, 可能會比較遲一些, 不過, 我深信我會我可以創做另一個新高峰, 作為我人生另一個目標. 多謝大家!!!

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply