給讀者們的信



Filed under : 流料ROY手記

大家好

最近收到有好幾位讀者們既email, 大家都好關注到<有鬼2>幾時可以出版, 首先真係好多謝大家關心同喜愛我既作品, 至於<有鬼2>最快都要到明年四月打後才可以出版, 我已經連夜趕工, 當然我日頭都有自己既工作, 係唔影響到我日常工作同個女之下, (我都要抽d時間同個女去玩下架!!!)

所以係有限度時間內完成係一定有相當困難, 現階段仍然係初稿之中, 之後仍然要做修改, 我出名係叫錯字王, 之後重要比人執錯字, 我諗今次比上次好, 因為經過之前比人話完之後, 今次明顯地係有所改善.

其次係網友問到幾時再有機會上恐怖在線及陰間電台, 其實我想講既係我原原本本既我係來自talkonly已經07年既事, 我係講開始講鬼故時間, 3年黎都講佐大約20多個故仔, 而<有鬼>書中九個故事係其中一部分, 而家編寫中係其餘7個故事再加2個新故事,  之後就完成晒我所有故事, (可以放返個大假^^)

就因為係最終回, 所以唔可以是是但但咁寫, 我之前承諾過<有鬼2>內容更精彩更震撼, 我更加唔可以令讀者失望, 希望大家耐心等候, 就係呢個承諾, 駛到我有所壓力, 壓力係來自自己, 每晚都會諗吓點樣可以突破, 故事內容編排等等……

至於<有鬼>銷量比預期中好, 各大書店曾經有斷貨情況出現, 呢樣我之前係冇諗過, 一心只係為自己理想而努力, 最後得到讀者支持, 係度, 我再一次多謝大家支持!!!

好快, 我又會係網上同大家見面, 因為重係初商階段中, 一有結果我會同大家講, 我亦期待有好消息, 更希望我既作品有更多人認識.

最後, 出書係我既理想, 我最終既夢想係可以將<有鬼>搬上大銀幕, 我知道前面重有好多路要走, 應該會好崎嶇, 但係我唔怕, 30年黎我都遇上唔少錯折, 幾艱辛既日子我都經歷過, 我會排除萬難, 勇往直前去迎接呢一日既來臨.

多謝喜愛<有鬼>一書讀者們

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply