現場報導



Filed under : 流料ROY手記

今日放工落佐荃灣,經過書店緊係走上去睇下自己本書又賣成點啦!一入到書店大門收銀處果度,見到有人攞住我本書排隊比錢,老實講我真係第一次見到有人親自攞住我本書係書店比錢,一個四十多歲既中年男人,我緊係唔放過呢個機會走上前問下佢。

我:「先生!可以講兩句嗎?」
佢:「……我好趕時間!」
我:「先生!我唔會阻你好耐,只係問幾句!」
佢:「唔好意思!我咩保險呀!投資理財都有齊晒喇!你搵第二個啦!我幫你唔到架!」
我:「先生!我唔係黎sell咩野架!我淨係想問你點解會買呢本書?」
佢:「書?」
我:「係呀!你啱啱比錢買果本書。」
佢:「你係書店定係出版社架?你問黎做咩架?」
我:「唔好意思,我係呢本書既作者。」
佢:「哦?我睇唔似係你寫喎!」
我:「……點解咁講呢?」
佢:「睇樣你唔似有咁多經歷,同埋你唔似可以寫到咁既故事出黎!」
我:「……」
佢:「其實我約佐朋友但係又未夠時間,所以黎書店行下,打發時間,我見到呢本書個cover幾吸引,所以攞上手睇下係咩黎囉,點知道睇下睇下又停唔到。」
我:「停唔到?」
佢:「係呀!故事寫得好緊湊,好有電影feel,真係一睇就停唔到要追落去,我見約佐人又要趕住走!本書個價錢唔算貴又咁厚,所以咪買佐佢囉!」
我:「多謝你!」
佢:「可以幫我簽個名嗎?」
我:「當然可以。」

一直以黎,我都認為買我本書既朋友們都係有聽過同睇過我既blog先會支持下我,我冇諗過竟然會有其他朋友會支持,身為作者既我,同樣感受到呢份支持同鼓勵,感到熱淚盈眶。多謝!

5 Responses to “現場報導”

  1. javaer says:

    “抵食夾大件”好多時都係吸引人買野既重要元素.”重質不重量”真係唔係咁多人欣賞!

  2. says:

    堅料ROY定流料ROY?

  3. p999 says:

    努力有回報….

    比心機寫多本更正的!

  4. xobrian says:

    我覺得roy真係好有實力~
    人生有起落但roy好正面去面對,直得學習!

  5. Julie says:

    Roy, 你的真實故事好精彩好好聽你的人生都一樣起起落落但不要緊好的日子將降臨你身上你一定會有暢順的未來祝你健康快樂我永遠支持你

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply