多謝支持!!!



Filed under : 流料ROY手記

自從上次新書《有鬼》簽名會發行以黎,足足都有一個月,係呢一個月以黎,我都收到唔少海外fans既訂單,我已經如期寄出,如果當中有fans仲未收到我既書,請email跟我聯絡,我會盡快補回。

至於香港方面,我每星期都會走訪各大書局,睇下個銷售情況,由第一日推出市場以黎,我見到好多書局都放置係當眼既地方,有些書店更加列為暢銷書,多謝各大書店店長幫手推介,我眼見由第一日成幢放係度賣,直到每星期行過都見到少d又少d,直到今日我發現之前有出售既書店都已經售罄!!!更有網友搵佐幾間書店都係賣晒,係呢度我真係要講聲唔好意思!我手上仲有好少量存貨,如果大家需要購買的話,可以直接email聯絡本人,我會安排親自送貨或郵寄,多謝大家支持!

我向大家保證,《有鬼2》故事內容更強,更震撼!有您地既支持,我會繼續努力。

email : roy@roylau.org

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply