七月十四



Filed under : 流料ROY手記

當我聽到菲律賓挾持人質事件當中,最後係八死兩重傷完結之後,我心情真係好不安,原本已經係行程既最後一日,點都估唔到會有咁既事發生,聽到有關既報導,槍手係揀佐外國既遊客下手,因為佢知道咁做先會得到社會各界關住。

係呢次事件當中,其實係下午送飯果陣點解唔試下係d飯度落安眠藥?等藥力發作之後可以上車救人質。當然,我都唔知道可唔可行,至少,我就真係唔明咩叫特種部隊?唔係受過專業訓練既咩?點解會好似咩都唔知道就走去救人質?

記得九三年,我同樣都遇上過一次挾持人質事件,地方同樣都係菲律賓,係馬尼拉市中心一間叫《手拉手》夜總會裡面,當時亦有其他旅行團一齊睇表演,可以話係坐無虛蓆,同樣我都係做旅行社既領隊,我帶住一團三十多人團友正在睇表演,而兇徒就係呢間夜總會工作,因為前一日無故被公司辭去工作,所以夜晚潛入表演台挾持當時係度正在表演中既魔術師。

當時,個兇徒手上攞住兩個手榴彈,一初我地以為係表演既一部分,所以大家都不以為意,直到個魔術師走離台上高聲大叫「help me!!!」之際,有幾個攞鎗既警察走上台之後,大家先知道當時唔係表演,之後場面一片混亂。

混亂之際,當地個導遊一手拉住我走出外面,當然,好在個兇徒被制服,先至不至於有傷亡發生,因為第二朝個導遊同我講,佢話果兩個手榴彈係真既!我聽到之後先至識得驚!

係今日發生既事件中,我為不幸死去既香港人禱告,希望佢地得以永生,其他獲救或仍然留院既人,努力呀!加油呀!一定要撐下去!

下一秒鐘大家都唔知道會發生咩事,活在當下,珍惜眼前人!

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply