流料ROY<棟篤嚇>2011



Filed under : 流料ROY手記

記得係一年前,我寫佐本書叫<有鬼>,故事講述我係呢三十年黎所見到既經歷,一心諗住只係寫佐就算,冇咩期望,亦唔敢講可以賣得到咩成績,直到四個月後出版社同我講D書已經賣晒,我先知道原來我寫既野係有人會睇。

出街之後,突然香港sina搵我做專訪,我莫名其妙之餘,更知道多佐人認識我既存在!!! 之後上埋人網既恐怖在線做嘉賓,仲得到edmond大力推介,同時係新mon怪談,當時做節目主持既”巫邪”,佢走黎搵我做訪問,記得訪問當日係以電話訪問形式進行,即時得到聽眾歡迎,之後,我再正正式式上佐去做一次節目,係好評如潮之下,我就係咁加入佐新mon怪談做埋主持到而家。

今年,我順理成章推出埋<有鬼二>之後,更得到<晴報>編輯eliane邀請寫專欄,從前一直只係默默耕耘既我,開始多佐人認識,我真係好開心,至少我寫既野有人會睇。

最近,好朋友阿威係一次偶然下,佢同我講叫我試下做場”棟篤嚇”,佢仲話應該會有人睇,初時,我都係聽佐之後就算,我心知道係香港好難可以好似黃子華,占SIR咁可以企係度做talkshow,而內容仲要係”鬼故”,真係 “有鬼人黎”睇咩!!!”

今日, 我真真正正鼓起勇氣做一場”棟篤嚇”, 仲得到fans們大力支持, 係短短一個鐘頭內25個位滿晒, 而我當時一直抱住懷疑既態度, 就係我都唔係好信有人會黎, 直到個talkshow開始之後, D來賓陸陸續續咁到場, 我先知道原來真係有一班忠實既fans到來支持同打氣, 仲有倆位係黎自澳門, 我真係好感動.

雖然係程序上有少少出錯而引起混亂,我係度真係要講聲”唔好意思”,我保證下次安排會好好多!!!

一切一切都係大家比我既機會同能量,我會好好記住您地每一位!!! 再一次係度多謝大家到黎支持我,駛到<流料ROY有鬼人黎棟篤嚇2011>得以完滿結束,希望今晚唔會令大家失望,如果要提出咩意見要改進既話,可以係度留言比我又或者EMAIL比我,我會盡快回覆。

今日亦都係<流料ROY fansclub>成立之日,特別鳴謝好友joker cafe老闆anfrenee親力親為煮出高水準野食,仲有toby很做我個會既”華人永遠會長”,不眠不休幫我對稿karen,超好友加德仕,好姊妹阿ling,老死billy,啟蒙老師巫邪,大會專用攝影師joseph,係百忙中抽出時間,駛我過佐一個好難忘又開心既晚上,希望日後再搞多D活動比多D唔同既FANS參與,多謝!!!

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a reply